Laminacja brwi Łódź

 

Fink Beauty Spot

Ola


Cześć, jestem Aleksandra i od roku zajmuję się stylizacją brwi & rzęs, ale w kosmetyce istnieje od ponad 8 lat.
Moja specjalnością są rzesy 1:1 w stylizacji cat eye!
Doświadczenia zdobywałam u szkoleniowców w rodzinnej Łodzi oraz Warszawie.
Studiuje kosmetykę w trybie dziennym, co pozwala mi udzielać Wam również porad w kwestii problemów skórnych. Posiadam liczne szkolenia w kwestii alergii.
Prywatnie jestem ekstrawertyczką uwielbiająca ludzi i kontakt z nimi, dodatkowo jestem świetnym słuchaczem. Uważam, że zabiegi kosmetyczne to forma mini terapii, dlatego poświęcam każdej Klientce tyle czasu ile potrzebuje.

Laminacja brwi Łódź – przeczytaj więcej


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Luxbryle - nowoczesne i stylowe okulary

USUWANIE MAKIJAŻU PERMANTNEGO I TATUAŻU

Bielsko biała restauracje rynek